चरा लखेट्ने प्रवृत्ति, नेपाली समाज र साम्प्रदायिक भड्काउ
डा. राजेन्द्र प्रसाद विमलवारे विदुर जीको विचार
जनकपुरमा आधार बनाउनुभएका डा. राजेन्द्र विमलले नेपाली भाषा र साहित्यमा अहम् योगदान पुर्याउनुभएको छ । प्राध्यापन पेशामा चार दशक बिताउनुभएका उहाँ नेपाली साथै मैथिलीमा पनि उत्तिकै दक्षतासाथ कलम चलाउन सक्नुहुन्छ । नेपालीमा उहाँका ‘राजेन्द्र विमलका कथाहरू,’ ‘खहरेको तिर्खा’ (उपन्यास), ‘मिथिलाको इतिहास, संस्कृति र कला परम्परा,’ ‘गद्य, पद्य र नाटक’ (समालोचना), ‘फिस्टी रानी’ (बाल साहित्य) आदि प्रकाशित छन् भने मैथिलीमा चाहिँ कथासंग्रहहरू ‘इतिहासक घाओ,’ ‘पचास वर्ष मैथिली कथा’ र ‘ई हमरे कथा थिक,’ गजलसंग्रह ‘सूर्यास्तसँ पहिने,’ नाटकहरू ‘सीता’, ‘नौटंकी चलिरहल अछि’, ‘दोहाइ बाबा भुँइयाँ’ जस्ता कृति प्रकाशित छन् । उहाँको योगदानको कदर गर्दै उहाँलाइ जगदम्बाश्री पुरस्कार, साझा पुरस्कार, राष्ट्रिय प्रतिभा पुरस्कार, विद्यापति पुरस्कार, गोपालप्रसाद रिमाल सम्मान, कुलचन्द्र कोइराला सम्मान, मिथिला विभूति, वैद्यनाथ सियादेवी पुरस्कारद्रवारा सम्मान गरिएकत्र छ । उहाँको पछिल्लो कथासंग्रह ‘समयका आँखा’ हो ।
मैले आईएमै अध्ययनरत रहँदा उहाँले नेपाली भाषा, व्याकारण र पाठ्यक्रममा आधारित रहेर लेख्नुभएको कृति पढ्ने अवसर प्राप्त गरेको थिएँ । प्राध्यापक भानुभक्त पोख्रेलको बोध, शैली र अभिव्यक्ति, कृष्ण प्रसाद पराजुलीको राम्रो रचना मिठो नेपाली अनि राजेन्द्र विमलको व्याकरण र गाइड जस्तै मिलाएर लिखएको समालोचना । यी तीनजना व्यक्तित्वको प्रभावले ममा नेपाली साहित्य र व्याकरणप्रति नमेटिने चासो जगायो भने सुकुना क्याम्पस मोरङमा पनि नेपाली विषयका मेदिनी बराल गुरु र अंग्रेजी विषयका अमृत आचार्य सरको प्रभाव पनि ममा उत्तिकै परेको हो । आजसम्म पनि म अमृत सरले उच्चारण गर्नुभएका शब्दहरु सम्झन्छुः (opportunity) ओपटुनटी, (purchase) पचस, (increase/decrease) आदि जो नेपालीहरुले अक्सर गलत उच्चारण गर्छौं ।
फेरि डा. राजेन्द्र प्रसाद विमलसँगकै प्रसंगमा जाऔँ । विगतका तीतामिठा कुरालाई जितेर भविष्य निर्माणमा लाग्नुपर्छ भन्ने उहाँको जोड सर्वत्र देख्न सकिन्थ्यो । सम्मानित हुनुभएपछि उहाँले ठट्टा पनि गर्नुभएको थियोः म मधेशीको फोटो नआए पनि हुन्छ तर योग्य व्यक्तिको समाचार कभर गरिएको होस् । तर वास्तवमा उहाँमा विशाल सोच र फराकिलो मन छ । यतिसम्म कि कतिपय मधेशीले उहाँलाई पहाडीको पिछलग्गु अनि पहाडीलेचाहिँ मधेशी भनेर पिट्न खोज्दाको नमिठो अनभुव पनि उहाँसँग छ । हेर्नुहोस् ‘ऐंजेरु’ 1। तराई मधेशको आन्दोलन त्यहाँका पक्का बासिन्दाको भन्दा पनि सिमापारबाट प्रेरित हो भन्न उहाँ हिच्किचाउनुहुन्न ।
अँ, विगतलाई जितेर आगतको स्वागतका बिारेमा उहाँले लेखिनहाल्नुभएको तर हमाीलाई बताउनुभएको कथा यस्तो छः
एक पटक एक जना सिद्ध व्यक्ति टाढा देशमा जाँदैगर्दा एउटा स्थानमा एक अति जवान र सुन्दर युवक र युवतीको शालिक देखेछन् । त्यो शालिक पुरानो भएतापनि ती युवक र युवतीचाहिँ अहिल्यै दगुरेर जंगलतिर भागिहाल्लान्, मायाप्रिती गाँस्लान् जस्तै जीवन्त देखिन्थे । तिनीहरुरुको शालिकलाई चराचुरुंगीले बासस्थान बनाएका रहेछन्, र तिनीहरुको टाउकोका बिस्ट्याउने गर्दा रहेछन् । जे होस्, ती सिद्ध व्यक्तिलाई चाहिँ ती जोडी बनून, घरबार बसाऊन् र त्यो निर्जन भूमीमा आवाद गरून् भन्ने इच्छा भएछ । त्यसकारण तिनले ती शालिकलाई जीवन्त बनाई दिएछन्, र ल तिमीहरु जाओ, घरजम गर भनी पठाइदिएछन् ।
ती दुई युवक र युवती त्यति सुन्ने बित्तिकै दगुरेर गएछन् । तर तिनीहरुको त्यो चाला अलि अनौठो लागेर ती सिद्ध व्यक्ति पनि तिनीहरु दौडेर गएको दिशातर्फ गएछन् । अलि पर पुगेर हेर्दा त, ती दुवैले बेग्ला बेग्लै चराहरुहलाई समातेर, मेरो शरीरमा बास गर्ने, फोहोर बिस्टा गर्ने भन्दै हपार्दै पिट्दै रहेछन् । त्यो देखेर ती सिद्ध व्यक्ति चारोँ खाने चित भएछन्ः कहाँको सभ्यता र समाज विकास होला भन्ने आशा, कहाँको पहिलेका कुरा सम्झीसम्झी भएजत्ति चराचुरुंगीलाई लखेट्दै बदला लिनमै व्यस्त ती युवक र युवती !
टिप्पणीः आजको हाम्रो समाज पनि ती युवक र युवतीजस्तै बन्दैछ । उपलब्ध स्वतन्त्रता र अकिकारलाई सदुपयोग गर्दै अगि बढ्नुको सट्टा हामी विगतमा कसले आफूलाई, आफ्नो जातिलाई के अन्याय गरेको थियो भन्ने हिसा खोज्दै र त्यो हिसाब मिलान गर्नमै हामीले फेरि पनि आफूलाई पछि पारिराखेका छौँ । अन्याय अत्याचर नै भएको अवस्थामा पनि बदलाभन्दा क्षमा र सम्भवभएसम्म क्षतिपूर्तिको व्यवस्था गर्न सकिन्छ, गर्नुपर्छ । अमिलो अंगुर खाने बाबुआमा दाँत कुँडिने छोराछोरीको भन्ने जस्तो आहान अब बन्द हुनुपर्छ भन्ने ईश्वरवाणी आएकै आज २५०० वर्ष पुगिसकेको छ । ('The parents have eaten sour grapes, and the children's teeth are set on edge.' -Jeremiah 31:29)
हामी अबुझ नबनौँ । अगाडि कसरी बढ्न सकिन्छ, विचार गरौँ । चरा खेदेर बदला लिनतर्फ नलागौँ । फुटेर होइन जुटेर अगि बढौँ । समस्या कुन क्षेत्रले, तराई पहाडले, छेत्रीबाहुनले कसले कसलाई भन्दा पनि समस्या सबै क्षेत्रमा र सबै जातिमा छ । अशिक्षा, गरिबी, बेरोजगारी छ । आम निराशा, उद्धमशीलताको अभाव र उद्धम गर्नै चाहनेलाई पनि उचित सुरक्षाको अभाव छ । राजनीतिमा भ्रष्टाचर व्याप्त छ । राम्रालाई भन्दा हाम्रालाई रोज्ने प्रवृत्ति छ । अब यसको विकल्प, समाधान के त ? कसरी सम्पूर्ण नेपलीले एकै मनको भई, यस्ता विकृति र गरिबीको समाधान खोज्ने भन्ने आजको बल्दो खाँचो हो ।
Comments
Post a Comment